1.29.2013

ARMAĞAN EKONOMİSİ

Ne zamandır şu ev değişim sistemi olan couchsurfing sitesini denemek istiyorduk sonunda cesaret edip davet ettim birilerini , tabi biraz korku biraz heyecanla ?! nasıl insanlar gelecek ne yapmalıyız .sonra düşündüm her şey iyi gidecek korkma dedim kendi kendime profillerine bakmıştım gerçekten iyi insanlara benziyorlardı güzel gülen fotoğrafları vardı :) ne de olsa onlar yabancı değil dünya üzerinde daha tanışmadığımız arkadaşlarımızdı .

ve inanılmaz karlı bir günde geldi  kanadalı arkadaşlarımız hikayeleri ilginçti carlos mühendis , marcela  da
yeni zellanda da üniversitede asistanlık  işi bulmuştu oraya gitmeden dünyayı gezmeye karar verip evlerini kiraya verip yola çıkmışlardı 6 aydır yoldaydılar .Kararlarını verip pat diye yola çıkmışlardı. Bugüne kadar amerika ve avrupa yı gezmişlerdi. Hikayelerini,ailelerini ,düğünlerini bile anlattılar fotoğraflarına baktık içimde ki gezgin uyanmıştı nerdeyse ben de gidiyordum onlarla zor tuttum kendimi .





 ben onlara türk yemeklerinden örnekler yapınca onlar da bize bir gece kolombiya yemeği yapmak istediler
 o hafta çok hasta olduğumdan carlos mutfağının kapısında kollarını kavuşturup önüme dikilince yatağıma dönmekten başka çare kalmamıştı  





onların da bir blogları var maceralarını yazdıkları ve gün gün takip edilebiliyor 


ottoman snowman



carlos&marcela&görkem

hayat umarım bizi bir daha araya getirir , yeni dostlar edindik , konuştuk , güldük ,yedik , maceramızı beraber deneyimledik .

                      armağan ekonomisi şükranla vermektir. şükranla verdik şükranla aldık 

çoğu kişi pek ciddiye almıyor belki ; permakültür ,takas, armağan ekonomisi ama dönüşüm gelecek biliyorum . 

gandhi 'nin dediği gibi; 

 ''önce sizi görmezden gelirler ,sonra size gülerler sonra sizinle savaşırlar ,sonra siz kazanırsınız ''


sanırım şuan gülme safhasındalar , savaş yaklaşıyor 








Hiç yorum yok: